0

שאלות נפוצות

המשלוח יגיע בדואר רשום.
ההזמנה תגיע לסניף הדואר שקרוב לכתובת של הלקוח,
עם ההגעה של המשלוח לסניף ישלח הודעה לנייד של הלקוח עם פרטי המיקום שבו הוא נמצא.

 

מספר ימים לאחר ההזמנה תקבלו מאיתנו מספר מעקב לחבילה ותוכלו לעקוב ולדעת איפה נמצאת החבילה.
במידה והמידע באתר המעקב חלקי או לא ברור לכם,​

אל דאגה ההזמנה שלכם בדרך ותקבלו הודעת סמס לאיסוף החבילה כאשר היא תגיע אל סניף הדואר.

האתר פועל לפי טבלת מידות ובאחריות הלקוח לבדוק מה המידה המתאימה עבורו.
האתר לא ישא באחריות במידה והמוצר לא תואם במידה ללקוח ולא תתאפשר החזרה או החלפה במקרה כזה.
חשוב לדעת שהמידות הן סטנדרטיות ואנו ממליצים לבחור במידה הרגילה שלכם.
אם בכל זאת אתם לא בטוחים, צוות האתר ישמח לסייע לכם בבחירת המידה.

צוות Jerseys.co.il - עושה את המיטב כדי שזמני האספקה יהיו המהירים ביותר ללקוח.
זמני האספקה הינם: 7-25 ימי עסקים.
זמן הכנת ההזמנה הוא 1-5 ימי עסקים. (ימים אלה אינם חלק מזמן האספקה).

יום עסקים לא כולל שישי שבת וחגים.

>> נוסיף ונאמר כי זמן המשלוח ההממוצע,
(כולל זמן האספקה) הינו שבועיים.
כן, ניתן ליצור איתנו קשר באינסטגרם או בווצאפ  ולברר לגבי מוצרים שלא מופעים באתר.

ניתן לבטל הזמנה עד 24 שעות מרגע ביצוע ההזמנה, לאחר מכן לא תהיה אפשרות לבטל את ההזמנה.
ביטול הזמנה כרוך בדמי ביטול של 5% מסך העסקה.

ישנן 2 גרסאות למספר חולצות בעמוד אשר נקראות גרסת שחקן וגרסת אוהד.
ההבדלים בין גרסת שחקן לגרסת אוהד:

גרסת שחקן מגיעה בגזרת הסלים פיט, שהיא גזרה יותר צמודה לגוף, עם בד דק ואוורירי יותר הנוח למשחק, החולצה קלה יותר לכן הסמלים שעל הבגד בנויים משכבות נפרדות של גומי.

גרסת האוהד מגיעה בגזרת רגולר פיט, הבד עבה יותר בהשוואה לגרסת השחקן, הסמלים תפורים לבגד.
וחשוב להדגיש ששני הדגמים איכותיים באותה רמה ההבדלים בניהם הם בשימוש.

לא לכל דגמי החולצות יש גרסת שחקן, לכן במידה ואין אפשרות בחירה בין הגרסאות החולצה שתגיע ללקוח היא גרסת האוהד הרגילה.

מומלץ לכבס את הבגדים באופן ידני או בכביסה עדינה וקרה, רצוי להפוך את החולצה לפני הכביסה.

כן, כל ההדפסות הן בפונטים המקוריים של אותה עונה, בדיוק כמו בחולצות שלובשים השחקנים.

החולצות הינן רפליקות זהות למקור ולמעשה לא ניתן להבדיל בין החולצה המקורית לרפליקה.
אנו מבטיחים שאין לכם מה לחשוש בנוגע לאיכות, המוצרים שלנו באיכות הגבוהה ביותר שניתן למצוא.

לא, המוצרים נשלחים מהמחסנים בחו”ל ואין אפשרות לאיסוף עצמי של ההזמנה.

האתר אינו מחזיק מלאי מוצרים וההזמנות מתבצעות באופן פרטי על פי בקשת הלקוח ולכן לא תינתן אפשרות להחליף או להחזיר את המוצר.

במידה והמוצר הגיע פגום ו/או שונה מהמוצר שהוזמן, ניתן ליצור איתנו קשר בדף צור קשר לתיאום החזרה/החלפה של המוצר.

x

#{title}

#{text}

#{price}